Welcome to CsOpole.eu - Twoja sieć serwerów Cs 1.6!

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

` Bubu . ♥

Kobieta
  • Zawartość

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15 Good

O ` Bubu . ♥

  • Tytuł
    Post Maniak
  • Urodziny 25.03.1998

Ostatnie wizyty

2755 wyświetleń profilu
  1. Witam serdecznie!

    Cześć słabiaku .
  2. Witam :)

    Hejcia
  3. DanSan PRZERWA

    To ja wiem xd. Jedz, po powrocie będziesz jeszcze słabszy w cs 😂😂🗡
  4. Bye

    Skoro tak stawiasz sprawe .. Nie no żartuje Bajo :v
  5. [Zamknięty] Ultra czyli ja

    Hej
  6. [Odrzucone] Mr.K Admin

    Na tak, gram codziennie wiec moge cos powiedziec . + ogarniety + doswiadczenie + steam + dostepny + chetny + ludzie go juz poznali na serwie + brak spin + jest codziennie + wie ocb w tych karabinach + no i bedzie placil
  7. Nagminne żarty w stronę osób

    No tak, niestety kolega szukal spiny . Byla sytuacja z @Mr.K. ale byly to dla zartu z czego i to zostal przeproszony - ale smial sie z tego . Nikt nie mial zednego problemu bo ludzie sie z tego smiali - tylko kolega od skargi zaczal sie czepiac i prowokowal . Jak na moje skarga do kosza :v .
  8. [Zamknięty] Cześć I Czołem :)

    Hejcia
  9. [Zamknięty] Rezygnacja

    No tak, fortnite ponad wszystko . Ale to luz, popykamy jeszcze
  10. [Odbanowany] BUBU ZNOWU SS XD

    Twój nick: `Claudia . Admin banujący: Tobi. Wycinek z konsoli: [AMXBans] Zbanowany przez Admina: Tobi ! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ http://CsOpole.eu [AMXBans] Powod: 'Wstaw SSy na http://CsOpole.eu' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanentnie' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:1:4732162' [AMXBans] Twoje IP: '######' Link do screenów: https://www13.zippyshare.com/v/AeYxYO9w/file.html Twój komentarz: Jakie zycie taki rap
  11. [Odbanowany] SS BUBU FOR ANDROID

    Twój nick: ` Claudia . Admin banujący: @Goku Wycinek z konsoli: [AMXBans] Zbanowany przez Admina: Hs^Sport!nG GoKu [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ http://CsOpole.eu [AMXBans] Powod: 'Wstaw SSy na http://CsOpole.eu' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanentnie' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:1:4732162' [AMXBans] Twoje IP: '========' Link do screenów: https://www1.zippyshare.com/v/hMDKxDex/file.html Twój komentarz: Ss kontrolne po czarnych, problem zostal rozwiazany . @ANDROID, patrz dokladnie bo odpalona .
  12. Pomocy :v

    Temat do zamkniecia - problem powodowal program do ss ktory mialam pobrany na komputer (SHU - nie polecam )
  13. Pomocy :v

    Dzieki za ub - ale problem jest nadal :v . Sprawa wyglada tak - wszystko w folderze jest czarne, kazdy ss ktory sie zrobil sam , ktory zrobilam ja i te ktore dostalam . Ktos wie czemu tak moglo sie stac? Wyczytalam gdzies , ze moglo to sie stac prze program do robienia ss - ten ktory sobie sami pobieramy na kompa . Czyli , ze on sam od siebie tak zapisywal zdjecia (wszystkie czarne) bo nie byly one robione przez niego . A dziac sie mialo to tylko jak byl on wlaczony (u mnie caly czas, odpalal sie sam z komputerem) . Zostal odinstalowany, cs'a przenioslam na inny dysk i skasowalam wszystkie stare ss - wiecie jak sprawdzic czy ss beda juz normalne?
  14. [Odbanowany] SS ZA SKARGE, POZDERKI .

    https://www60.zippyshare.com/v/mDO2I1OC/file.html ss.
  15. [Odbanowany] SS ZA SKARGE, POZDERKI .

    https://scr.hu/VZpWeO Masz, prprawna paczka - nie moja wina ze cos sie zjebalo .