Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

memph.*

Admin Miesiąca
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

memph.* last won the day on January 8 2018

memph.* had the most liked content!

About memph.*

  • Rank
    Post Maniak

Recent Profile Visitors

1,939 profile views
  1. Walka o życie ?:] Bez urazy chyba nie wiesz o czym piszesz przyjacielu , dwa razy w życiu przystawiono mi nóż do brzucha i w obu przypadkach jak stanąłem w obronie nieznajomej panienki i kolegi na imprezie ,to chyba nazwał bym walką o życie;]
  2. lipnie ,gościu dostał po mordzie to przydupasy wtargnęły... widać że sam gnojek zaczął j... brak honoru solo to solo .Do skopania dupska !
  3. widzę śmieszek z CB , że raz dostałeś UB bo admin niedopatrzył sie twojej głopoty to uważasz że inisą ślepi ? zaraz bedzie demko.
  4. ty dobrze wiesz ocb... Banik ze chujowe WH , aż w oczy kole akcja z "mida " na CT...
  5. znam ten ból, grając w miejskiej lidze miałem nie przyjemność grać z harpaganami którym chyba zależało żeby nam nogi pourywać , kontuzja kostki na całe życie ... ostatnio nawet żle stanołem na murawie i zerwanie stawu... Ale myślę że siedząc na fotelu przy csie nie obciążysz w żaden sposób tej kostki
  6. hahahahahahahahahahahahahahahaha tylko że mikro nie działa mi od jakiegoś tygodnia hahahahahahhahaha buhahahahahahahahahahahahahahahahahaha 100-tka ludzi potwierdzi że pisałem wielokrotnie że nie odzywam się bo padły mi słuchawki a ten osioł jeszcze nie załapał tylko łże łże i łże - koleś ma po głosie pewnie pod 40-tkę a taki dwulicowiec, żenujące@!
  7. do fabrycznych - 30-40 min na instalecje wszystkiego i problem z głowy a i lapek czyściutki -proste i skuteczne na wszystko .
  8. nie ma się co żegnać ;d zatęsknisz jak każdy ....;] póki co odpoczywaj od cs-ka przyjacielu ...
  9. memph.* Rafał BUILD 1631 SERVER (0 CRC) Server # 36 [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You have been banned from this Server by Admin Rafal. [AMXBans] You are permanently banned. [AMXBans] Banned Nickname : memph.* [AMXBans] Reason : ' Wstaw SSy na http : [AMXBans] You can complain about your ban @ CsOpole.eu [AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 0 : 13431775 ' [AMXBans] Your IP : ' 46.174.212.13 ' [AMXBans] =============================================== Kicked by Console: You are BANNED. Check your console. Kicked : You are BANNED. Check your console. https://www31.zippyshare.com/v/6qpEcdAa/file.html
  10. memph.*

    by memph.*

    Witajcie i żegnajcie ... Drodzy moi przyjaciele ( wrogowie też, ku uciesze że nie będzie miał was kto banować) przyszedł ten czas żeby pożegnać się z Wami ;] Nie wiem szczerze od czego zacząć bo mnóstwo mam myśli w głowie, jedna chyba z najważniejszych jest ta , że cholerny żal odchodzić, ale tak życie zadecydowało i nic tego nie zmieni. Zacznę może od tego,że gra Wami była dla mnie niesamowitą przygodą , poznałem mnóstwo wspaniałych ludzi o których muszę wspomnieć i wymienić z osobna, bo są to ludzie wyjątkowi którzy "stworzyli" BF'a' dali dużo od siebie, wprowadzili "tą" nie byle jaką atmosferę której zazdrościło nam wiele serwerów. A więc zacznę od naszej pierwszej Pani opiekun ; Młoda.- Adeczq dziękuję Ci że mogłem Cię poznać z tej "bliższej" strony,jesteś wyjątkową osobą sama z resztą wiesz jak bardzo .A i pamiętaj - jak "ktoś" zginie to nie "ruszamy" jego ciała:]( w sumie również tyczy się to urajca i rudego michałka - mam jeszcze to demko :D) PROSTO. - Rudy Kamilu heh my to się znamy chyba od zawsze ;D dziekuję że tolerowałeś moje niekiedy głupie powody banów hihi,bardzo się cieszę że miałem przjemność Cie poznać, byłeś jak Gordon Freeman dla Half=Lif'a człowiek nie tuzinkowy który bardzo dużo wniósł do BF'a i tak prawdę mówiąc po twoim odejsciu (zrezygnowaniu z rang) legło to wszystko w gruzach... no ale jak sam mówiłeś "zryj gruz cyganie " tak teraz wyszyscy żrą :XD Natala - druga nasza Pani opiekun, Natka z Tarnowa Bardzoooooooo sympatyczna, bardzo miło mi się z tobą grało,teraz już możesz śmiało biegać "GALĄ" nikt Ci nie zagrozi :] Przyjechał bym kiedyś do Krakowa i wypił piwacza z Tobą Buszmenem Patką i calą resztą ale boję się bo jak ostatnio byłem to mnie dwóch pedałów goniło po parku niedaleko dworca PKP PALUCH - imienniku mój hahahahha jak tam koperek ? Dobry człowiek wart obalenia flaszki, nie szkodliwy jedynie w cs-ie trzeba daleko spier..przed jego HE ;] Idz w końcu do pracy bo nie bedę zrzucał sie na twojego kuronia :XD hiszpan - czeeeeeeść tu Sławomir ;D stary kompan jeden z wyjątkowych ,ze starej ekipy wariatów cs-a Jeśli hiszpan plantuje na "B" to gdzie kampi ? każdy chyba wie ... hihihi vego21 - pipka z pod Waw'y , jak trzeżwy to dobry człowiek jak pochla lepiej spier...hihi . Dobry z Ciebie wariat również człowiek ze starej dobrej ekipy jeszcze z innego serwera gdzie zaczynaliśmy przygodę z cs'em.Trenuj cycu to awp także w plenerze a nie zawsze z ustawki hihi Kiedyś może zgłoszę sie do ciebie o wykonanie ładnego kominka- sprawa sie rozrosła więc i o tym trzeba bedzie pomyśleć -chyba wiesz co mam na myśli atil - kolejny "łysy rudzielec" - bardzo dobry i sympatyczny człowiek, dobrze mi się z tobą grało a szczgólnie zabijało hihi Mam nadzieję że zmienisz miejscówke z lamieniem na kosie koło "REKLAMY"bo znam to już na pamieć hihi Myśle że w końcu bedzie nam dane napić sie razem tego wiskacza z UK Następny Cziter - PlayerKG sprzedał cię że jesteś rudzielcem hahahha więc kolejny rudy pokemon który dołączyl do grona złotawych ;] dobry player ,ogarnięty ,potrafi jebnąc w łeb aż hełmofonem zakręci :] Myśle że jeszcze z rok może 2 i bedziesz jednymz najlepszych graczy Opola o ile jeszcze bedzie istnieć a tego Wam życzę. Nie Uraj Kolo - siurekkkkkkkkkkkkk ;d Co tu kurde gadać kto nie zna siurka ? temperament w chuj kultura w chuj zdjecie na STEAMIE w CHUJ:D parówa w chuj a On i tak z tego leje hahaha i za to cię lubię ! Dobry kolego !Nawet hasło do konta na torrentach podał żeby było można ściągać pornole hahaa Krn - stary przyjaciel z bf'a ,pamietm cię i zawsze bedę pamiętał bo ludzi wyjątkowych trzeba pamiętać basta ! Ivy | - eh ta Patkaaaa ,mega pozytywna postać, temperament wybuchowy :XD bardzo miło było z Tobą pożartować,dystans masz do ludzi i bardzo fajnie , znjadz sobie w końcu tego "chłopa" bo ktoś musi taki diament oszlifować Hs^Sport!nG GoKu - ty to sie kużwa naucz w końcu grać hihi dobry user, czasami zamiast piwa zaparz sobie ziółko albo zaglądnij do "stodoły PALUCHA" on cię uleczy hihihi DanSan - no jak bym mógł zapomnieć o sandałku ?:) pamiętasz te nasze potyczki na awp o 2 w nocy ? bedzie mi tego kurde brakowalo;[ Pamięta ktoś co mówi DanSan jak gramy w TT i biegniemy na "B" ? hihi życzę ci dobrego neta bo jak chcesz to potrafisz jebnąć heda:D Halucyn' - dobry zawodnik,dawniej były fajne skrypty na awp (dopuszczalne) nie wiem jak w tej chwili bo po każdej aktualizacji STEAM'A blokowali pewnie ułatwienia ale warto poszperać w necie bo z AWP na prawde dobrze wymiatasz,wg mnie najlepiej na BF'ie i możesz być w przyszłości wartościowym zawodnikiem z tej najwyższej pólki,trenuj a bedziesz MISTRZEM ! PlayerKG - który to w końcy siedzi na kolanach ty na pokemona czy pokemon na twoich ? Fajny sympatyczny cżłowiek ,też miło bedę wspominał Ciebie i potyczki jakie nie raz prowadziliśmy na awupy :] ABCDE. - ty gimbusie hahahahaha dobry z ciebie zawodnik ale musisz jeszcze troche poru...szać małym w kieszeni żeby być tak dobrym jak ja ManiekRST - Maniu < GŁOWA NISKO > pamiętaj hehehe . Dobry sympatyczny zawodnik ,gra z Tobą dawała dużo radości , niekiedy łeb za łeb jak sie zmotywowałeś ;] ~~Zwykly Grajek~~ -Mikesz- mój ty "rdzawy" przyjacielu kiedy drinken ? mam tylko nadzieję że głowa mocniejsza niż w cs'ie hahahha Z Toba to zawsze byla przednia zabawa ;] Nefix - stary druchu ? gdzie ty sie podziewasz że olałeś Bf'a ? ;D kolejny pozytywny rudzielec z którym gra w cs'a była przyjemnośćią toXic - powodzenia przyjacielu - mniej delgacji a wiecej hajsu Ci życzę ;] OVERLOOAD_YNBOAD - kto to taki ? hmm a płaczek ktoś wie ? to dziadziaaaaaa DJ- który przygrywa seniorom DISCO w domach spokojnej starości zamawiam Cie na mój pogrzeb o ile dużo nie wezmiesz i nie odstrasysz swoimi tatuażami ;D Diablo II - fajnie że chciaż ty przejołeś "ster" w trakcie rozsypki BF'a, dużo wniosłeś i dużo z siebie dałeś, dziekuję Ci ze sie zaangażowałeś i dziekuję za wspólnie spędzone chwile na bfie i dd2 Korsiak - tego Pana wam nie muszę przedstawiać bo chyba wiekszość zna swojego kata z bf'a Jeden z najlepszych ! Jak jebnie ( a naprawdę potrafi) to nie ma co zbierać i tak trzymaj przyjacielu.No i powodzenia na studiach -oby jak najmniej poprawek;] LATWY FRAG-POZAKONTROL - pamiętam jak dziś jak dołączyłeś do BF'a i mnie jechałeś dzień w dzień że nie możliwe żebym tak grał - dziekuję Ci, bardzo mnie wtedy podbudowałeś Miło był Cię poznać ,twój charakrerystyczny śmiech pozostani w mojej pamięci B3n! - kto tego świra nie zna ?:D umyj się w końcu bo ile można wąhać nogi ?:d Kolejna pała z Sosnowca , jak byś sie wybierał Diablo II na mecz to omijaj dalekim łukiem tą <wioskę> bo Ci wpier...ą 3-maj sie kolego i nie rozrabiaj Również serdecznie pozdrawiam takich graczy jak : Satim , Gorzka fiŚnia*,sQubanY,[H]ooLiGaN, ShelleR(@F@), Hasztag,Barykad ,Budrys, Lucki., S.W.A.T, KOmandos,Ryzy ,Kaa.[t], Fubukihiru, DonGuralesko, dominion, F B I,DrSnAKe, tad00,W!n3r,D, Nivi, Blue_Eyed_Devil, Nurek ;D, B_R_O_C_K, RaMpAgE,Perzan, -=TSP=-, Vitaminka!d'_'b, !!! (RychuKL), KuKu,NEq | ,Magda. ,KamidiaS, okti890, ^GoOfie^, magicann- (bot ), GrzEniU (też bot XD), !Uk!_NaZiElOnO, $oKoL !, Adela, Agata<<3 ( najlepszy śmiech ),Aronol, KAMIL , asdf( nasz stary brn ;] ),neXu$, Bez Złudzeń, Buri* (Dorotka :]),smerfetka i jej Damsky :D,Butelka Ewelka(już przestaniesz mieć pecha do mnie ;)) superhero(mousesports | cyx), cube!, CwaniaK, Krime! , Czerwony Orzeł ( co ztym piwem ?:D),Dejmon, Filu ( świetny gracz skill 100% tylko te bunny omg..:D), Madaaa ,Gucio (jeszcze z wawki :D),Haq`., HoLeNdeR,Kasiula;), Kisu, Klaudynka, Lampart_BRT (Marta grzechu warta-jak tam nivea ?:),MiMiMo, MoDeCom.( kiedyś zaglądnę do Szik'a jak mi padnie jakaś część w Qushqi'u ;D ),niiikola, NiXa_U ( pamiętam pamiętam ),NoCoTy1906, Ociem,Pitrek_126p, Polskie CyCki, SiPsy^^, SirTomin, force, Skowryna Sempiterna, Snozi ,UjaranY <, Wiśnia ( pamiętam stara gwardia ), Wouding (Ale ALeeee.. nasz kochany puding hihihi ), wujek TASMAN :D, Ziołek92 (pozytywny typek ;),Agata jest najpepsza, porucznik, marecki240183,PersonaNonGrata ,prezes.(wyśmienity snajper),SavQa, Slay3r,ver123,Zakochany ,Krakowska Podwędzana (Buszmen świr hahaha ), dejavu, fajny_Nick(nie myśl ze zapomniałem ) Kowalski , DESTRUCTO, Siergiej666,Kornelka, ... Również kilka osób z dd2 zapadło mi w pamięci i warto o nich wspomnieć : wercia, d3st, karolov ,Lefcik , Lichy, Jacek*-* | , SHERIFF - pmietasz że kanapki mi wisisz ? , Natalia :), MichalAkaPsychopata ( ruda pała z Kielc haha - piona kolego ), Mała Mi ,Bolo Mistrz . Pozdrawiam serdecznie tych których nie wymieniłem , tylu was było w ciagu 3 lat że nie jestem w stanie spamietać;] Pozdro również dla PRO'gracza o niku Kreatywny - , zawodnik jak by to ujać ze starej gwardii, z 1.5, najpiekniejszego okresu cs'a, kiedy były klany , serwery PENTAGONU, gdzie grało sie z zafascynowaniem i pasją. Trzymaj się Marcinie ! Moi kochani życzę Wam aby ta gra was nie pochłoneła (wszystko w granicach rozsądku),żebyście mieli czas na wszystko czyli życie;] vego21 muszę z przykrością stwierdzić nooo że.... nie odpaliłem sie hehe NEVER - bo wydaje mi sie że zawsze miałeś z tym wątpliwości przez te 3 lata w 1.6 i 6 w 1.5 czyli w sumie 9 lat gry czyste konto 100% i tego życzę Wam ,miejcie zasady bo ludzie bez zasad to DNO ! Jeśli się coś KOCHA to się nie oszukuje ! pozdro by memph.*
  11. aaaaaa kolego już sobie przypominam... było stwierdzenie ze nie ma pisania oficjalnie tj na ogólnym sayu kto gra na haxach tylko na u@ a ty na umór pisałeś na ogólnym - wtedy powiedziałem ze za takie coś czyli oficjalne informowanie gracza który się odpala to też jest ban wiec sam dopisałeś coś w stylu " śmiałoo mozesz dawać" więc ci dałem i czemu teraz płaczesz ? a żebyś nie grał cwaniaka wszystko jest w logach gdzie wyzsi rangą mogą sprwdzić wiec chłopak nie sraj mi tu proszę bo to nie przedszkole i niezasłaniaj mi sie regulaminem pff ps co do pamięci to powiem Ci ze takich miernych sytuacji nie ma co pamiętać zwazywszy ze sporo banów dzisiaj poleciało wiec nie traktuj siebie jak jakiś wyjątek .
  12. bez powodu bana nie dostałeś kolego , szczerze nie pamiętam za co bo sporo tych banów poleciało wiem mi tu nie wciskaj kitu ze za spam czy zgłąszanie haxów...
  13. tego może na wiosnę zacznę na spokojnie małe dystanse do 10 km i zobaczę jak to wpłynie na organiz
×
×
  • Create New...