Welcome to CsOpole.eu - Twoja sieć serwerów Cs 1.6!

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Janek

Problem ze steam

16 postów w tym temacie

Siemka! Dzisiaj dopadł mnie jeden problem, którego nie mogę pokonać :< Otóż grałem sobie normalnie w CS, na naszym kochanym DD2, ale musiałem wyjść, gdy ponownie chciałem odpalić CS, wyskoczyła mi jakaś aktualizacja(?) do pobrania, ale problem w tym, że nie mogę jej pobrać. Wyskakuje mi taki PROBLEM. Ktoś wie co można z tym zrobić, próbowałem już wszystkiego co znalazłem, reinstall steama, zmiana regionu pobierania na steam, ale cały czas wyskakuje mi błąd. Z góry (jakieś 1,90m) dziękuje na pomoc :] 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

@Janek a probowałes wył antywirusa? moze jakis smieć Ci sie tam w grał, wył zapore systemu windows pousuwaj wszystkie pliki zwiazane z csem i zainstaluj od nowa moze pomoze.

A jak nie pomoże to spróbuj zainstalowac w trybie awaryjnym 

Edytowane przez Rafal.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyłączyłem wszystko w antywirusie i nadal to samo. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Janek A zapore wyl? wejdz w panel sterowania > centrum zabezpieczen i kliknij zapora systemu windows i ja wył

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też nic, chyba pora na nowy komputer :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

we we mi oddaj stary.

nie mam pomyslu, moze popros od kogos steam z 1.6 i zobacz czy tam da rade odpalic w/w gre.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Próbowałem tak, ale też nie działało, cały czas ten sam błąd :<

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wiem ze to robiles ale nie wiem z jakiego regionu, ponoc z Berlina najlepiej wal region pobierania na Niemcy berlin moze sie uda 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Właśnie od Niemiec zacząłem, ale nie działało, jutro poklikam i wszystkie sprawdze :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też tak miałem dopiero skasowanie steam i wszystkich jego składników pomogło. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kasujesz, restartujesz kompa, pobierasz na nowo. Trochę pierdolenia dużo ale mi np. pomogło. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kasuje, resetuje, instaluje steam, chce instalować gierkę, i dalej błąd... :( 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pamięc podręczną czyściłem, ale też nic nie daje, co do tego linku co wysłałeś, to zrobiłem tak jak tam pisze i też nic, nawet kumpel wysłał mi ten plik od siebie, ale dalej nie działa ;v 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprobuj przywrocic ustawiania fabryczne moze cos da :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprawdź spójność plików, potem spróbuj pobrać ja kiedyś tak miałem przy CS:GO i pomogło może tobie też pomoże z 1.6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz