Jump to content

Recommended Posts

Regulamin forum !

 

1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Na forum obowiązuje kultura.
3. Nie obrażamy innych użytkowników.
4. Zabrania się udostępniania treści pornograficznych, rasistowskich, itp..
5. Zabrania się reklamowania innych sieci oraz wszelkich stron działających na niekorzyść naszej sieci.
6. Zabrania się wymuszania reputacji.
7. Zabrania się spamowania np. postami, tematami.
8. Zabrania się pisania bezsensownych wątków.
9. Staramy się pisać poprawną polszczyzną.
10. W dziale UBT mogą wypowiadać się jedynie osoby z wyzsza ranga lub admini (tylko ci ktorzy brali udzial w zdarzeniu czyt. rozpiska demka lub odwolanie od bana). Wypowiedzi osob bez zadnej rangi będą karane.
11. W dziale Rekrutacji, zabrania się wypowiedzi krótkich, pojedynczych typu: neutral, na TAK, na NIE - wypowiedzi tego typu należy poprzeć argumentami lub rozwinąć swoją wypowiedź.
12. Spory z osobami posiadającymi wyższą range załatwiamy na PW lub w strefie.
13. Zakaz tworzenia multikont. 
14. Administracja ma prawo edytować tematy, gdy zajdzie taka potrzeba.
15. Administracja nie odpowiada za wszelkie linki wstawione przez użytkowników.

 

Regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum.

 

\Za niestosowanie regulaminu będą nadawane kary typu:
- warn
- perm

 

Administracja ma prawo nadawać warny według własnego uznania, oczywiście zachowując rozsądek.

 

  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...